Često postavljena pitanja

ISPORUKA

Koji su načini isporuke dostupni?

U ovom trenutku porudžbine se dostavljaju kurirskim službama i poštom, kao i organnizovanom dostavom samih prodavnica koje funkcionišu na platformi Ljubitelji vina ukoliko Prodavnica u kojoj se obavili vašu kupovinu ima organizovane kanale sopstvene dostave.

Isporučujete li međunarodno?

Zbog problema u koji ma se globalno tržište , kao i sami kanali isporuke nalaze zbog pandemije Korona virusa (Covid-19)još uvek se naše uslugo odnose samo na tržište Srbije. Nadamo se da ćemo uskoro imati mogućnost da počnemo i razvoj međunarodne dostave za pojedinačne Prodavnice na našoj platformi Ljubitelji vina koji imaju prisustvo na tržištu EU.

Koliko dugo će biti potrebno da moj paket stigne?

Period dostave oaketa i porudžbina koje ste kupili putem platforme Ljubitelji vina zavisi isključivo od načina dostave koji je dogovoren sa prodavcem, odnosno vlasnikom Prodavnice na platformi.

PLAĆANJE

Koji su načini plaćanja omogućeni?

Omogućeno je plaćanje pouzećem.

Da li je onlajn kupovina bezbedna?

Onlajn prodaja je veoma bezbedan način kupovine. Platforma Ljubitelji vina je bazirana na izgradnji poverenja između kupaca i prodavaca. Sistem ocenjivanja prodavaca i kupljenih proiѕvoda je to da još više naglasi i podstakne dobre poslovne običaje.

Poručivanje i reklmacije

Kako mogu da naručim?

Napručivanje je jednostavno. Izaberete proizvod, ubacite ga u korpu klikom, potom izvršite upis podataka za dostavu i naplatu POUZEĆEM i to je to. Veoma jednostavno

Kako mogu da otkažem ili promenim narudžbu?

Otkazivanje porudžbine je moguće u pisanoj formi direknto prodavcu odnosno vlasniku prodavnice u kojoj ste kupili proizvod.

Da li mi je potreban nalog da bih mogao da naručim?

Nalog je potreban da biste mogli da realizujete porudžbinu. Nalog pravite jednostavno ispunjavanjem formulara na stranici plaćanja.

Kako mogu da pratim svoju porudžbinu?

Ukoliko je dostava od strane prodavnice u kojoj ste kupili proiѕvod i od strane dostavljča prodavnice ta mogućnost postoji

Kako mogu da vratim proizvod?

Ukoliko ste nezadovoljni proiljvodom, isti moljete vratiti prodavcu u skladu sa vašim dogovorom. Ukoliko je potrebno možemo vam u tome pomoći kako biste bili zadovoljni kvalitetom proiѕvoda.
Ovde smo da pomognemo ! Kontaktirajte nas!

Glavni meni

Kupujmo domaće!
Sviđa ti se?

Podeli sa prijateljima

Učešće na
Učešće na
Učešće na
Učešće na
Učešće na